KREŠIMIR STARČEVIĆ (Zagreb, 1988.) počeo je učiti klavir tek sa 12 godina u Umjetničkoj školi Franje Lučića u Velikoj Gorici u klasi Andreje Markulin. Godine 2007. upisuje Muzičku akademiju u Zagrebu u klasia Đorđa Stanettija. Preddiplomski studij završio je 2011. godine Magna cum laude, dok je diplomski studij završio 2013. U sklopu programa studentske razmjene Erasmus, akademsku godinu 2012./2013. proveo je na Sveučilištu za glazbu i primijenjene umjetnosti u Beču u klasi Stefana Vladara. Za postignuća u toj akademskoj godini nagrađen je Dekanovom nagradom.
Dobitnik je prvih i drugih nagrada na Županijskim i Državnim natjecanjima učenika i studenata glazbe, kao i druge nagrade na Međunarodnom pijanističkom natjecanju Zlatko Grgošević, 2007. Na 9. Međunarodnom natjecanju mladih glazbenika Ferdo Livadić 2012. godine osvojio je Nagradu grada Samobora za najbolje izvedeno djelo hrvatskog skladatelja. U dva navrata osvojio je treću nagradu, Nagradu grada Rovinja, na Pijanističkom natjecanju Zaklade Dino Škrapić (2012., 2014.).
Pohađao je seminare uglednih pijanista i pedagoga kao što su K.-H. Kämmerling, E. Indjić, N. Flores, R. Dalibaltayan, P. Paleczny, N. Grubert, G. Gruzman, E. Hubert i D. Detoni. Od 2009. do 2014. godine sudjelovao je u organizaciji ciklusa Virtuoso, a 2014. i 2015. obnašao je funkciju umjetničkog voditelja Zagrebačkih ljetnih večeri. Više puta bio je gost radijskih i televizijskih emisija, a djeluje i kao suradnik emisije Glazbena kutijica Obrazovnog programa Hrvatskog radija.
Više od deset godina redovito surađuje sa saksofonistom Lovrom Merčepom, s kojim je ostvario brojne nastupe, a muzicira i s mnogim drugim glazbenicima kao što su violinisti Marin Maras i Marco Graziani, klarinetisti Mihael Paar i Bruno Philipp, flautistica Antonija Jurin i trubač Vedran Kocelj. Od 2015. godine svira s violončelisticom Laticom Anić, s kojom je, među ostalim, nastupio 2016. godine i u Berlinu. Godine 2017. primio je Nagradu za najbolju umjetničku suradnju na 50. Tribini Darko Lukić, za koncert održan s Laticom u maloj dvorani Lisinski. Iste godine bio je umjetnički suradnik prestižnog Universal Marimba Competition Belgium, a dugogodišnji je suradnik je Međunarodnog tjedna udaraljkaških ansambala u Bjelovaru. Surađivao je sa uglednim udaraljkašima poput Pei-Ching Wu, Marianne Bednarske, Luisa Camacha Monetalegrea i Filipa Merčepa.
Povodom 100. obljetnice smrti Claudea Debussyja, u ožujku 2018. godine osmislio je i realizirao Dane Debussyja u Velikoj Gorici, a u rujnu iste godine u Hrvatskom glazbenom zavodu u Zagrebu po prvi puta u Hrvatskoj izveo je skladateljevu klavirsku komornu glazbu u integralnom kronološkom obliku, u suradnji s Laticom Anić, Marcom Grazianijem i Brunom Philippom. Iste godine primio je Nagradu Grada Velike Gorice s likom Franje pl. Lučića.
Nastupio je na festivalima kao što su Festival sv. Marka, Muzički biennale Zagreb, Samoborska glazbena jesen, Riječke ljetne noći, Rapske glazbene večeri, Senjske glazbene večeri, ciklus Pianofortissimo, Danima Matice hrvatske u Sarajevu i drugi. Kao pijanist i producent, 2016. godine je sudjelovao u projektu integralne izvedbe 32 klavirske sonate L. van Beethovenva u Koncertnoj dvorani Blagoje Bersa u Zagrebu. Solistički je nastupio uz Zagrebačku filharmoniju, Simfonijski orkestar HRT-a, Zagrebačke soliste i Simfonijski orkestar Muzičke akademije u Zagrebu, pod vodstvom dirigenata kao što su Pavle Dešpalj, Mladen Tarbuk, Saša Britvić i Tonči Bilić.