• U kojim terminima se održavaju masterclassovi? 

Nastava se održava prijepodne ili poslijepodne. Konačni raspored objavljujemo nakon završetka prijava jer tad imamo sliku koliko ima prijavljenih kandidata. Prilikom prijave u napomeni mogu se navesti neke posebne okolnosti vezane na odabir termina tijekom dana.

  • Koliko termina je uključeno u cijenu masterclassa?

U cijenu masterclassa, odnosno cijelog seminara, uključeno je 5 termina individualne nastave za aktivne polaznike. Iznimno 4 ako masterclass traje manje od 5 dana. Svakako računajte i na dodatan termin s korepetitorom, ukoliko postoji potreba za njim.  Osim navedenog, polaznici prate i ostale individualne satove, kako bi što više upoznali literaturu i naučili slušajući druge. U večernjim terminima održavaju se koncerti i ostali festivalski eventi na kojima je polaznicima ulaz slobodan.                                                         

  • Jesu li satovi komorne glazbe uključeni u cijenu masterclassa?

Ukoliko se formira komorni sastav unutar klase, satovi komorne glazbe uključeni su u cijenu kotizacije.

  • Je li program ljetne škole organiziran za manju djecu ili primarno djecu starijih razreda osnovne i srednje škole?

U sklopu programa Youngmasters nekoliko predavača radi s mlađim uzrastima, bez obzira na sviračku razinu. Primjerice Nenad Merle (violina), Mihael Paar (klarinet), Lovro Merčep (saksofon), Morana Pešutić, gitara. Ukoliko je mlađi učenik na sviračkoj razini znatno iznad svoje dobi, svaki predavač je spreman raditi s njim.

  • Je li potreban smještaj ili se može svakodnevno putovati na satove masterclassa? 

Smještaj nije obavezan, ovisi o tome možete li si organizirati  svakodnevno putovanje. 

  •  Što u slučaju nemogućnosti dolaska na predviđeni dan početka seminara?

U slučaju da ne možete početi na predviđeni dan početka seminara, svakako navedite u napomeni kako bismo u jednom od sljedećih dana predvidjeli nadoknadu za propušteni individualni sat. 

  • Do kojeg datuma je potrebno platiti kotizaciju?

Prilikom prijave uplaćuje se 70 eura, a ostatak je potrebno uplatiti do početka seminara. 

  • Što u slučaju odustajanja i povrata kotizacije?

U slučaju odustajanja: 

  • do 10. srpnja tekuće godine vraćamo ukupno uplaćeni iznos prijave ili kotizacije.
  • za odustajanje od 10. srpnja do 18. kolovoza zadržavamo dio kotizacije u iznosu od 40 €, a ostatak vraćamo. 
  • u slučaju odustajanja na dan početka seminara zadržavamo trošak prijave u iznosu od 70 €.
  • Dobivaju li pasivni sudionici potvrde o sudjelovanju?

Pasivni sudionik /-ca se svakodnevno upisuje prilikom dolaska na seminar (vrijeme dolaska i odlaska). Po završetku seminara dobije potvrdu na kojoj je naveden broj odslušanih sati i opis seminara. 

  • Kako je organiziran ručak?

Ručak je organiziran u restoranu “Pri staroj vuri”. Na našem Info desku je potrebno kupiti kupon za ručak u iznosu od 6 € u restoranu. Ručati se može između 12 i 15 h radnim danom, a vikendom, zbog velikih gužvi, do 12.30 ili tek nakon 14.30.