Drugi koncert ciklusa Majstorskih koncerata održat će mlada violinistica Milica Zulus uz pratnju svoje majke, pijanistice Nataše Veljković u četvrtak 25. kolovoza, u dvorani glazbene škole Ferdo Livadić s početkom u 20 sati.
Milica Zulus (Beč, 1999.) violinu je počela svirati već s četiri godine, a od šeste godine satove violine pohađa kod Marine Sorokowe u sklopu klase za posebno nadarenu djecu na Sveučilištu za glazbu u Beču. Od kolovoza 2015. redovna je studentica koncertnog smjera u klasi Gerharda Schulza na Sveučilištu za glazbu i primijenjene umjetnosti u Beču. Uz studij u Beču završila je i glazbenu gimnaziju Kosta Manojlović u Zemunu (Beograd). Ubrzo se upustila i u natjecateljske podvige te je sa sedam godina osvojila prvu nagradu na natjecanju Prima la Musica, koju je zatim osvojila još tri puta. Ohrabrena odličnim rezultatom već sljedeće godine odlazi na međunarodno natjecanje Alfredo e Vanda Marcosig u Goriziji gdje je također bila prvonagrađena (2008.), a nositeljica je i nagrade Musica Juventutis (2013.). Usavršavala se kod Vadima Gluzmana, Zakhara Brona i Maje Jokanović u Beogradu. Zahvaljujući koncertima diljem Europe, Milica Zulus već je poznata javnosti. U Beogradu je održala prvi solistički nastup uz Cameratu Serbicu u Sava Centru pod vodstvom Aleksandra Pavloviča, a u istom gradu održala je koncerte i u Akademiji znanosti, te u velikoj sali Kolarčeve zadužbine, gdje je nastupila u sklopu nekoliko koncerata i festivala. Nastupila je i u okviru Chopin Festivala u Gamingu (Austrija), u sklopu Međunarodnog festivala fondacije Vladimira Spivakova u moskovskom kazalištu Stanislavski, zatim u talijanskom kazalištu Malibran, zagrebačkom Glazbenom zavodu, salzburškom Mozarteumu, te u bečkim koncertnim dvoranama. Kao solistica u Bratislavi sudjelovala je u izvedbi Koncerta za dvije violine u d-molu J. S. Bacha uz Akademski komorni orkestar pod vodstvom Jacka Martina Handlera.
Nataša Veljković (Beograd, 1968.) u četvrtoj godini pokazala je interes prema klaviru, a već s deset godina osvaja nagrade na međunarodnim natjecanjima u Italiji. Nakon što je u Beogradu učila u klasi prof. Albe Valdme, s četrnaest godina odlazi na Glazbeni univerzitet u Beču, gdje je 1987. diplomirala s pohvalom u klasi Paula Badure-Skode. Nakon prve stečene diplome, studije nastavlja na njujorškom Julliardu u klasi prof. Rudolfa Firkusnog, a zatim i na Konzervatoriju u Ženevi kod prof. Harryja Datyanera. Pobjedom na pijanističkom natjecanju u Veveyu 1985. Natašina koncertna karijera krenula je uzlaznom putanjom te pijanistica nastupa s brojnim dirigentima (L. Foster, D. Kitajenko, M. Viotti, D. Shalon, E. Tabakov, M. Sieghart, R. Zollman itd.), orkestrima (Orchestre de la Suisse Romande, Gudački orkestar Dušan Skovran, Zagrebački solisti, Orkestar RAI) i ansamblima, među kojima se posebno ističe dugogodišnja suradnja s ansamblom Camerata Janáček s kojim je snimila tri Haydnova klavirska koncerta. Posljednjih godina pijanistica je naročito bila produktivna u području diskografske industrije. Izvrsne međunarodne kritike primila je za dva kompaktna diska (jedan s djelima W. A. Mozarta te drugi s djelima F. Liszta) koja je snimila za bečki Zulu Records. U izdanju Gramole objavila je disk s djelima Roberta i Clare Schumann, a za CPO je 2012. s Orkestrom bavarskog radija snimila kompletni opus Heinricha i Elisabeth von Herzogenberg na tri kompaktna diska, a dvije godine kasnije glasovirski opus Dore Pejačević.
Na programu:
L.v. Beethoven, H. Vieuxtemps, N. Paganini, D. Pejačević, H. Wieniawski